Vážení zákazníci, rádi bychom vás upozornily na delší dodací lhůtu u VŠECH pelíšků. Prosím informujte se při objednání na dobu dodání, pokusíme se vymyslet nejvhodnější termín pro obě strany. Děkujeme za pochopení.

Jak nakupovat

Nakupovat s Chrápátkem je hračka!

 

V levé části stránky si v menu jednoduše vyberte kategorii produktů, o které máte zájem. V kategoriích můžete produkty filtrovat od nejlevnějších, od nejdražších nebo si zvolit jejich abecední pořadí.

Po celou dobu máte k náhledu svůj nákupní košík. Zboží do košíku přidáte tlačítkem "Do košíku", které naleznete u každého produktu, který máme skladem. 

Objednání zboží je poté už rychlý proces. V košíku zvolíte dopravce, způsob platby a vyplníte své dodací údaje. Pokud si necháváte zboží personalizovat - například vyšitím jména na pelíšek či autosedačku - je nutné zvolit způsob platby předem - buď platbu kartou ihned online nebo převodem. Prostřednictvím e-mailu Vás budeme průběžně informovat o tom, co se s Vaší objednávkou právě děje. Neunikne Vám tak informace např. o tom, že jsme Vaši objednávku v pořádku přijali, o tom, že jste ji úspěšně zaplatili a také budete vědět, kdy byl Váš balíček odeslán.

 

Osobní převzetí objednávky je možné na adrese: 

Revoluční 151/41, 682 01 Vyškov           v čase                PO-ČT 9:00-12:00, 13:00 - 17:00         9:00 - 12:00,13:00 - 16:00

 

Před odesláním objednávky si vše prosíme pečlivě překontrolujte. Pokud si do objednávky zvolíte zboží chybně, ale my Vám jej podle vytvořené objednávky zašleme správně, nebude možné později takovou objednávku reklamovat.

Po vytvoření objednávky už je vše na nás a vy se jen můžete těšit na objednané věcičky. :-)

 

BALENÍ OBJEDNÁVEK

Ekologie nám není lhostejná a tomu se snažíme přizpůsobovat i balení objednávek. Zboží Vám bude doručeno v recyklovatelné kartonové krabici či krabičce. Plasty používáme pouze minimálně, ale pokud si přejete, aby jsme Vám choulostivé zboží (například pelíšek) ještě navíc zabalili i do plastové fólie, rádi Vám vyhovíme. Pro tuto variantu balení nám prosím nechte poznámku. Poznámku pro prodejce nalezte v košíku hned pod fakturační adresou.

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Je s Vaší objednávkou něco v nepořádku? Něco jsme popletli? Aj, tohle se nemělo stát! 

Jakékoliv způsobené komplikace nás velice mrzí. Naštěstí reklamace či vrácení zboží u nás není žádný problém. Vše se vždy pokusíme vyřešit rychle a k Vaší spokojenosti. Reklamaci i vrácení zboží u nás vyřídíte pohodlně pomocí online formuláře. Po vyplnění formuláře se Vám do 2 pracovních dnů ozveme a domluvíme si spolu další postup. Pokud se dohodneme na vrácení peněz, bude tak učiněno okamžitě a střelhbitě.

Vrácené a reklamované zásilky prosím zasílejte na adresu: Sklad RAMICukrovarská 498/13682 01 Vyškov

Před nákupem se prosíme seznamte s články: Obchodní podmínky a Reklamace a vrácení zboží.

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení